Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~Panhrabia | użytkownik

imię i nazwiskoPaweł adresBydgoszcz zarejestrowany17.02.2008 @13:06:07 ostatnio na stronie04.06.2016 @23:50:36

maluję rysunki i szkicuję malunki






kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty
digarty63 komentarze86 posty na forum3

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
~Storapadis    11.02.2014 @15:09:28
Dziekuje bardzo
~LeonKruk    28.01.2013 @00:13:54
fajna galeria - seria o lodach.. bardzo ciekawa będe obserwować - pozdrawiam.
~martaarybaa    28.07.2011 @20:16:08
revelacyjna galleria będe zaglądać do Ciebie
~Obross    21.12.2010 @11:46:04
fota jest wielka inspiracją,można przy jej pomocy strzaskac cały burdel świata
~pawellec    17.12.2010 @19:28:43
~Areien    06.12.2010 @03:28:51
dzieki za wizyte, pozdrawiam
-Dorota87    25.10.2010 @09:41:04
aj tam, podsunęłam tylko wizję ; )
~monika27    23.10.2010 @15:03:29
Dzięki Twoja ostatnia praca....interesująca
~Panhrabia    09.02.2010 @21:10:56
Noł łej!?
~krzysiekem    09.02.2010 @06:38:29
takie to wszystko jak pornart
_______
na pohybel wichrzycielom i towarzystwu wzajemnej adoracji.
!fikander    31.01.2010 @17:47:30
dzięki
_______
http://www.agatadudek.pl
............................
http://www.duditsu.blogspot.com
!boy    18.01.2010 @14:51:55
szczerze polecam, pogodna ale w bardzo pojechany sposób rozrywka.
!boy    18.01.2010 @13:57:50
turbo dobrze,że mi ja przypomniałeś, miałem kiedyś pomysł na rysunek zainspirowany tą sceną, muszę zrealizować
!boy    18.01.2010 @13:49:51
man, uwielbiam tą scenę! miażdży zupełnie
!boy    18.01.2010 @13:38:31
pram w sensie zespól kapela?
~joanzys    15.01.2010 @01:30:43
Ślicznie dziękuję!!! Pozdrawiam serdecznie
~Rotation    10.01.2010 @21:24:30
dzięki
~LadyOscar    10.01.2010 @18:36:19
Bardzo dziękuję
~akaKrzychu    27.12.2009 @18:11:59
bardzo fajne rysunki i technika, defakto trochę obsceniczne ale kawałek dobrej sztuki, niektóre bym zrobił w formie plakatu ;]
_______
You don't know why, You don't know fear, You don't know anything, You'll be perfect
~PrincessB    27.12.2009 @00:44:35
dodaję do obserwowanych, bo kurde niezły jesteśpozdrawiam!
_______
Dream like you'll live forever. Live like you'll die tomorrow...
~soulmag    07.06.2009 @14:06:39
fajna galeria, poobserwuje
~Biey87    26.12.2008 @20:37:21
fajne prace, poobserwuję
_______
"I'd rather fight for my life than live it."
~misjonarz    26.12.2008 @17:16:38
świetna galeria.
~maloosia    04.08.2008 @02:13:16
masz talent.
~Rosenkreutz    04.08.2008 @02:06:53
Rany, idź do psychologa albo do kościoła
1 2 Następna strona
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt